6 Aralık 2008 Cumartesi


6 yorum:

cigdemonur2 dedi ki...

Sibel hanım sitenizi ziyaret ettim çok beğendim,müziklerinizi de sevdim iyi bir etki yaratıyor.
Ben de öğrenebilirsem siteme eklerim...Eşinizin bloğunu da ziyaret ettim.İkinizin de bayramını kutlarım,sevgilerimle...

Sibella dedi ki...

Teşekkürler Çiğdem hanım, ben de sizin blogunuzu zaman zaman ziyaret ediyorum. Yorumunuzu eşimle beraber okuduk ve biz de sizin bayramınızı kutluyoruz. Müzikler için de aşağıdaki benim listemin sol altındaki 'CREATE YOUR FREE PLAYLİST' bölümüne tıklayıp oradan kendi listenizi oluşturup, blogunuza ekleyebilirsiniz. Sevgiler...

Bitki Cadısı dedi ki...

Sevdiklerinizle geçireceğiniz nice mutlu bayramlar dilerim.

Cocukla Cocuk dedi ki...

Aileniz ve sevdiklerinizle güzel bir bayram geçirmenizi diliyoruz.

nalan dedi ki...

sibelciğim
mutlu bayramlarda sağlık ve esenlikle sevdiklerinle berabar olman dileklerimle öpüyorum

Annekaz dedi ki...

mutlu sağlıklı bayramlar...:)