5 Ekim 2008 Pazar

Eşimin İlk Marangozluk Denemesi




Eşim Bodrum'a taşındıktan sonra fiyatları çok yüksek olan ahşap ürünlere inatla ilk marangozluk denemesini yapmaya karar verdi. En uygun fiyatlı ahşap malzemeyi (rus çamı) Koçtaş'tan temin ettikten sonra tamamen el emeğiyle ve kısıtlı olan basit el aletleriyle bence ilk iş için çok başarılı bir çalışma ortaya çıkardı. Minderleri de dışarıya diktirerek verandamıza iki parçadan oluşan sade, güzel, geniş ve de çok rahat bir köşe sedire sahip olduk. Hem de dışardaki örneklerinden çok daha uygun fiyata :) Sizinle paylaşmak istedim, bu sefer de eşimin marifetini :))





8 yorum:

nalan dedi ki...

sibelciğim eşinin ellerine sağlık senin de zevkine.
çok güzel ve kullanışlı olmuş.
daha sık yorum yazmak isterim ama şu kelime doğrulama sinirimi bozuyor.
ya kaldırsana onu
zaten klavyede habire x ve j yi kaybedip aranıp duruyorum :))

Sibel Başaçık dedi ki...

Ahh çok teşekkür ederim Nalan abla, valla ben de bu blog işinde yeniyim ya hala bazı şeyleri keşfetmeye çalışıyorum, bir bakalım yapabilecekmiyim :)

BONCUK HANIM dedi ki...

Evet bu koltukları 10 marifetten hatırladım. Hayran kalmıştık hepimiz. Ayrıca bodrumda olduğunuzu unutmuşum ben. Bayramda 3 günlüğüne bodruma gelmiştik. Ama şimdi Ankara'dayız. Bilsem uğramayı da düşünürdüm doğrusu.Hem tanışmak da güzel olurdu.... Özelliklede şu güzel koltuklarda bi tanrı misafiri çayı içmek için. Üzüldüm şimdi.

Sibel Başaçık dedi ki...

Aaa keşke uğrasaydınız valla ne güzel olurdu, bayramda havalar da çok güzel geçti burada. Biz de düşündüğümüzden biraz daha erken, yani bu ayın ortasında dönüyoruz İstanbul'a, eşimin annesinin ameliyat durumu var da. Bir dahaki sefere inşallah :)

Funda dedi ki...

Merhaba Sibelcim
Eşin çok güzel yapmış İnşallah o koltuklara oturmak bize de nasip olur....

Sibel Başaçık dedi ki...

Çok teşekkürler, her zaman beklerim ama ben bazı isimleri karıştırıyorum, Funda 10 marifetten heralde di mi? Ama kim, dur bir gidip bakayım :)

BONCUK HANIM dedi ki...

Geçmiş olsun annenize de acil şifala diliyorum

Sibel Başaçık dedi ki...

Sağol Ayfer'cim, fıtık ameliyatı çok önemli bir şey değil Allahtan..