12 Ekim 2008 Pazar

Pratik Bilgiler

Çanta

* Süet çantaları zımpara kağıdı veya ponza taşı ile temizlemek lazımdır.
* Rugan çantayı önce yarım bir soğanla ovar, arkasından da iyice parlatırsanız yeni gibi olur.
* Rugan kemerlerinizi ara sıra ısıtılmış hintyağı ile yağladığınız takdirde kırılmasına ve çatlamasına mani olursunuz.
* Çantanız deforme olup şeklini kaybettiyse, içini hafif nemlendirilmiş gazete kağıdı ile doldurun ve şekil verin. Çantayı birkaç gün bu şekilde bırakın. Eski halini alacaktır. Yalnız, çanta bu şekilde beklerken ağzını aralık bırakın ki nemli gazetelerden dolayı çantanız rutubet kokmasın.

5 yorum:

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

Bunları bilmiyordum bilgi için teşekkürler.

embir dedi ki...

Ne iyi yapmışsın sibelcim arada pratik bilgilerin olması fikrine bayıldım. Paylaşım için teşekkürler

Huzur Moda dedi ki...

CANIM ablam uluslar arası arkadaşlık ödülü dağıtılıyormuş bloglar arası elden ele:))) bende uydum bu adete :))) seni layık gördüm. bloğumdan ödülü almaya gelirsen sevinirim..

Sibella dedi ki...

Hanımlar İstanbul'a geldim ve internetime yeni kavuştum ve yorumlarınızı ancak yayınlayabildim, teşekkürler.
Dilek yaa, çok sağol hayatım:) Ben naapıcam şimdi yani?

embir dedi ki...

bende bende sana ödül verdim. Kujulara gelirsen görürsün ödülünü.