23 Ocak 2010 Cumartesi

Film Önerileri


Yapım:2009 ~ ABD
Tür:Dram, Spor
Yönetmen:John Lee Hancock
Senaryo:John Lee Hancock
Senaryo (Kitap):Michael Lewis
Yapımcı:Andrew A. Kosove, Gil Netter, Broderick Johnson
Görüntü Yönetmeni:Carter Burwell, Alar Kivilo
Müzik:Carter Burwell
Filmin Websitesi:www.theblindsidemovie.com
Süre:2 saat 8 dk
Gösterim Tarihi:20 Kasım 2009 (ABD)

Michael Lewis’in “The Blind Side: Evolution of the Game” adlı kitabından uyarlanan filmde evsiz bir çocukken iyi bir aile tarafından büyütülerek bu yıl NFL’de en iyi oyuncu seçilen Michael Oher’in hayatı anlatılıyor.

Son zamanlarda seyrettiğim enn güzel filmlerdendi. Bir kaç gün önce de Golden Globe ( Altın Küre ) ödüllerinde Sandra Bullock bu filmdeki rolüyle en iyi kadın oyuncu ödülünü aldı. Seyretmenizi şiddetle tavsiye ederim :)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Sibelcim merhaba canım bu film sanı
rım Sandra Bullock'un Altın Küre aldı
ğı film bende izlemek istiyorum koca
man öptüm...

Sibella dedi ki...

Ever Deryacım, yukarda da yazmıştım zaten. Beni çok duygulandıran, gözyaşlarıyla seyrettiğim bir filmdi. Hem de gerçek hikayeymiş, çok etkilendim. Setratmeni tavsiye ederim canım :)